Retourneren
Een bestelling retourneren? Geen probleem! Hieronder lijsten we de retourvoorwaarden en procedure op.
Retourvoorwaarden: wat kan ik retourneren?
Je kan een bestelling of product voor retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Na het aanmelden heb je daarna nog 14 dagen om het product effectief naar ons retour te sturen. De kosten van het retourzenden zijn voor eigen rekening, tenzij anders aangegeven.
Je kan niet alle producten retourneren. De voorwaarden zijn de volgende:
- Het product dient bij voorkeur ongeopend in zijn oorspronkelijke verpakking te zitten, inclusief alle bijhorende items als handleidingen.
- Artikelen die je niet kan retourneren:
- Producten die je méér gebruikt hebt dan strikt noodzakelijk om hun gebruik ervan te kunnen inschatten
- Verzegelde producten, wanneer de verzegeling verbroken is
- Verbruiksartikelen zoals opgespannen snaren, gebruikte harsblokjes...
- Producten die door ons tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de klant
- Producten die persoonlijk van aard zijn. Als dit het geval is, staat dit aangegeven op de productpagina.
- Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden.
- Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.
Retourprocedure: hoe kan ik retourneren?
Je kan een retouraanvraag indienen door:
- Te mailen naar [email protected]. Vermeld je ordernummer en eventuele andere relevante gegevens. We mailen je dan de retourinstructies door.
- Het formulier te gebruiken. Meld steeds je retour eerst aan per mail.
Na ontvangst van jouw retourzending zorgen we voor een terugbetaling (inclusief verzendkosten indien van toepassing) binnen 14 dagen via jouw oorspronkelijke betaalmethode, of via bankoverschrijving.